Meest gestelde vragen voor bestellen en betalen

Selecteer in de product sectie je gewenste opties en klik op de button ‘In winkelwagen’. De inhoud van je winkelwagen kun je altijd inzien door bovenin de website op het winkelwagen icoon met ‘Winkelwagen’ te klikken.

Dat kan. In het winkelwagen overzicht kun je nog producten verwijderen of het aantal producten wijzigen door op de + en – of ‘verwijder dit artikel’ te klikken.

Klik dan op ‘Doorgaan met winkelen’ om eerst nog verder te winkelen.

Wanneer je je gewenste producten in de winkelwagen wilt afrekenen, klik je op de blauwe button ‘Ga door naar afrekenen’. Je komt dan automatisch in het bestelproces terecht. Volg hier de stappen om je winkelwagen succesvol af te rekenen en je order te bevestigen.

Dat kan. Standaard wordt je factuuradres gebruikt als verzendadres. Wil je een ander verzendadres? Tijdens het bestel proces kunt u een ander verzend adres aan klikken en het verzendadres invullen. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt je bestelling op dit adres.

Mocht je het verkeerde afleveradres hebben opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We kijken dan of het nog mogelijk is om het afleveradres aan te passen.

Wanneer je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer voor je wijzigen.

Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan wij onderzoeken wat er fout is gegaan en sturen je opnieuw de order- en betaalbevestiging.

Neem contact met onze klantenservice, dan gaan wij onderzoeken wat er fout is gegaan en sturen je opnieuw de verzendbevestiging en factuur.

Pakket verzendingen: Zodra PostNL jouw order heeft overgenomen, kun je via je Track & Trace code jouw bestelling volgen.


Bzorging: heb je een vraag over je aflevermoment?  Wij nemen contact met je op zodra je order gereed voor bezorging is. Mocht je toch een vraag hebben over de verwachte levertijd dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Pakket verzending: heb je je bestelling niet op de afgesproken bezorgdag ontvangen? Kijk dan eerst via je track en trace code wat de status van je bestelling is. Mocht je dan nog vragen hebben over de status dan kun je altijd contact met ons opnemen.